Výstavba štadiónu

10.07.2012 13:35

Štadión je určite neodmysliteľnou súčasťou každého hokejového klubu. Miesto kde sa odohrávajú domáce zápasy, kde hráči trénujú. Ako by mal vyzerať ?

 

Počiatočný štadión má nastavené každé odvetvie na 15%. Sú nimi Tréningové priestory(TP), Regeneračné priestory (RP),Juniorská prípravka (JP), Odelenia marketingu a prieskumu (OM a OP) a napokon Roztlieskavačky.Každý snáď už z názvu vyhodnotí čo načo slúži, poprípade všetko sa dá nájsť v návode. Čomu sa chcem ja venovať je správne začat štadión rozvíjať. 

Kedže nazačiatku nieje veľa financií a kým sa všetko pekne zabehne a rozbehne, určite by som svoj svätostánok nechál chvíľu v pôvodnom stave, aspoň kým sa nenájdu nejaké peniaze nazvyš. Akonáhle už budú zabezpečený aspoň aký-taký hráči a tím začne hrať hokej trocha na úrovni začal by som s výstavbou. Čo by som JA začal stavať najskôr sú regeneračné priestory. Na HA sa "traduje", že Je vhodné ich zlepšovať spolu s tréningovími tak aby boli približne na rovnakej úrovni. Ja by som skôr doporučil vylepšiť RP aspoň na úroveň 50% - predpokladáme, že drvivú časť mužstva na začiatku budú tvoriť starší hráči, ktorý aj tak už potrebné skilly nenatrénujú, tak aspoň budu vo forme na ďalší zápas. Ku RP by som pridal roztlieskavačky, aby sa zvýšila motivácia v každom domácom hranom zápase. Nezabudnime na marketing, ktorý som ja osobne dotiahol na maximum ako prvý ale podľa uváženia a peniazov stačí aj na 50-70%. Až teraz by som pripojil TP a dotiahol ich na úroveň cca 70%. Juniroku asi ani nemá zmysel zatiaľ zlepšovať pokým tréningové priestory nebudú na maxime, pretože ztých juniorov aj tak daný potenciál nedostaneme... oplatí sa ich radšej výhodne predať.

Až budú tréningové priestory na úrovni 100% (roztliestkavačky by mali byť cca 50-70%, regeneračne 70%, oddelenie marketingu 50-70%), bolo by vhodné doplniť regeneračné priestory na 100%. V tomto momente už má zmysel všetok zvyšný kapitál natlačiť do juniroky a spolu sňou dotiahnúť dokonca aj marketing.

V momene kedy juniorka dosiahne 100%, zvyšok by mal vyzerať asi takto RP - 100%, TP-100%,Roz-70%,Market-100%.  

Oddelením prieskumu som sa veľmi nezaoberal, keďže v nižších ligách asi aj tak nieje možné dosahovať jeho vyťaženie... Zvyšok už len priebežne vylepšiť.

 

Toto by som ani nepovažoval tak za návod ako tip, a celu stavbu štadiónu som takto staval ja sám, ciže toto je skôr môj postreh, názor, tip, nieje nikde napísané že toto je univerzálna cesta a najepšia cesta ako je možne sa vydať.

Myslím, že výsledky nemám až také zlé (ak vezmem do úvahy ze HA sa poriadne venujem len asi 3 sezóny-samozrjeme pasívne aj niekoľko rokov)